დახურვა

თვითრეგულირება

"მაუწყებლობის შესახებ” საქართველოს კანონის მე-14 მუხლისა და მარეგულირებელი კომისიის მიერ 2009 წელს მიღებული "მაუწყებელთა ქცევის კოდექსის” საფუძველზე, მაუწყებლები ვალდებულნი არიან, შექმნან მომხმარებელთა საჩივრების განხილვის ეფექტიანი მექანიზმები.

თუ თვლით, რომ თქვენს მიმართ მაუწყებლის მხრიდან ქცევის კოდექსის დარღვევას ჰქონდა ადგილი, შეავსეთ მოცემული ანკეტა და თქვენს ინტერესებს მედია საშუალებასთან ურთიერთობაში მედიის განვითარების ფონდი წარმოადგენს.
VGBYF
გაგზავნა

ქცევის კოდექსი

  • თარიღი: 01 ივნ 2012

    შემეცნებით-გასართობი თოქ -შოუები და მედია-სტანდარტ ...

    მედიის განვითარების ფონდი მედია–მონიტრინგის მორიგ შედეგებს აქვეყნებს. დღევანდელი კვლევის საგანია საქართველოს სამი ნაციონალური არხის – რუსთავი 2, საზოგ...სრულად

  • თარიღი: 29 ივნ 2011

    რეკლამის მონიტორინგი ქართულ მედიაში ...

    „მედიის განვითარების ფონდი" პროექტის „მედია–მონიტორინგი - მედიის პროფესიონალიზმისთვის" ფარგლებში (მხარდამჭერი ფონდი „ღია საზოგადოება - საქართველო...სრულად

  • თარიღი: 24 ივნ 2011

    გენდერული სტერეოტიპები ქართულ მედიაში ...

    „მედიის განვითარების ფონდი" ფონდ „ღია საზოგადოება - საქართველოს" მხარდაჭერით ახორციელებს პროექტს „მედია–მონიტორინგი - პროფესიული მედიისთვის". პროექტ...სრულად

  • თარიღი: 27 ივნ 2010

    MDF ექსპერტები სახალხო დამცველის სემინარზე ...

    2010 წლის 26-27 ივნისს, ბათუმში გაიმართა სემინარი ჟურნალისტებისთვის თემაზე ,,ტოლერანტობის კულტურა მედიაში”.  სემინარში მონაწილეობა მიიღეს ცენტრა...სრულად