წინამდებარე კვლევის მიზანია 2016 წლის საპარლამენტო არჩევნების წინ შეისწავლოს პოლიტიკური პარტიებისა და სხვა აქტორების საჭიროებები მედიის, როგორც ელექტორატთან კომუნიკაციის ინსტრუმენტის, საარჩევნო პროცესში ეფექტიანი გამოყენების მიზნით. საარჩევნო სუბიექტების მედიისადმი დამოკიდებულების კვლევა, მათი განწყობებისა და საჭიროებების იდენტიფიცირება და კვლევის საფუძველზე შემუშავებული რეკომენდაციები ხელს შეუწყობს პოლიტიკური სუბიექტების უკეთ წვდომას მედიაზე და საბოლოოდ ამომრჩეველთა მიერ ინფორმირებული არჩევანის გაკეთებას.
გამოცემის თარიღი: ივნისი, 2016
გამომცემელი: მედიის განვითარების ფონდი
ავტორი: თამარ ხორბალაძე
ინტერვიუერები: თამარ სოფრომაძე, ნათია გოგელია, მარიამ ცუცქირიძე
რედაქტორი: თამარ კინწურაშვილი
ბმული:პოლიტიკური პარტიების საჭიროებების კვლევა