მედიის განვითარების ფონდი ახორციელებს სახელმწიფო ბიუჯეტიდან ინფორმაციის
გავრცელებაზე გამოყოფილი თანხების მონიტორინგს, რომლის მიზანია, გაარკვიოს თუ
როგორ და რა მიზნით ნაწილდება საბიუჯეტო სახსრები ცალკეულ მედია საშუალებებზე.
კვლევის პირველ ეტაპზე მოხდა ინფორმაციის გამოთხოვნა 19 სამინისტროდან და
საქართველოს მთავრობის კანცელარიდან 2013-2014 წლებში ინფორმაციის გავრცელების,
რეკლამის და სხვა მომსახურების მიზნით მედია საშუალებებისთვის გადარიცხული
თანხების და გაწეული მომსახურების ხასიათის შესახებ.
20 საჯარო დაწებულებიდან საჯარო ინფორმაცია კანონით დადგენილ ვადებში არ
მოუწოდებია 1 უწყებას - შინაგან საქმეთა სამინისტროს, რაც ადმინისტრაციული წესით
გასაჩივრდა.
წინამდებარე კვლევა არ მოიცავს სამინისტროებში შემავალი საჯარო სამართლის
იურიდიული პირების მხრიდან ამ მხრივ გაწეულ მომსახურებას და ასახავს უშუალოდ
სამინისტროების ბიუჯეტებიდან საინფორმაციო სააგენტოებისთვის ინფორმაციის
მომზადების, გავრცელების და სხვა მომსახურებისთვის თანხების გამოყოფის საკითხებს.
სხვა ტიპის მედია საშუალებებში რეკლამის განაწილების, მათ შორის ფარული რეკლამის და
სახელმწიფო დაწესებულებების მხრიდან დასპონსორებული გადაცემების თემას ჩვენ შემდეგ
კვლევაში გავაანალიზებთ.